måndag 14 mars 2011

Spa + Överraskining...

Nu har jag inte hunnit skriva på ett tag... hela familjen har varit uppe och hälsat på. Kör på några inlägg nu... börjar med i torsdags.

Vi har inte bara Päppu (morbror) på besök nu utan även Katti och Gunilla (faster o famo).
Jag åkte inga skidor idag..så päppu och faster fick ta barna i backen själva. Klas jobbar med puckelpsisten och jag var hos frissan och spa...=).

Underbara Johan blev lite oroligt över att jag inte hade någon möhippa..=).. så han bokade in mig på spa..fot och hand-behandling.. UNDERBART...avkopplande..OM nu inte en inoljad kille i små damtrosor och wrestlingmask kom indansades till "Nu tystnar musiken"...att jag inte dog!! Hahaaaa...VARFÖR HADE JAG INTE MED MIG MOBILEN??? Ialla fall...4 minuters dansshow. Sen satt vi kvar en stund på Tott för att sedan möta upp Klas, Katti o Marcus på dahlbom´s.
Gick sedan vidare till Vinbaren för att äta helt otroligt god mat.












Efter all god mat gick vi en stund till Broken.. där vi träffade trevligt folk..=)




..för att sedan avsluta kvällen med dans till Reggae.. Hade en väldigt rolig kväll!!

Och JA det blev skidåkning dagen därpå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar